Basketbol Erkekler ING Türkiye Kupası Dörtlü Finali’nde yarın Galatasaray’la karşılaşacak Fenerbaçe Beko’da başantrenör Sarunas Jasikevicius, iyi mücadele eden ve sakin kalan tarafın derbiyi kazanacağını belirtti.
Sarunas Jasikevicius, sarı-lacivertli takım konakladığı otelde basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Litvanyalı başantrenör, ligde Galatasaray’la oynadıkları son maça değinerek, “İki takım da yapılan son maçtan dersler çıkarmaya çalışacaktır. Bu tarz maçlarda genelde taktik detaylar ön planda olmuyor. Bu tarz karşılaşmalarda sakin kalan ve sahada iyi mücadele eden fark yaratıyor.” ifadelerini kullandı.

Dörtlü Final’de yer alan bütün rakiplere saygı duyduğunu ifade eden Jasikevicius, “Mersinspor da harika bir sezon geçiriyor. Büyük taraftara sahip takımların burada olması iyi bir şey. Böyle ateşli bir ortamın saygılı bir şekilde geçmesini istiyoruz.” diye konuştu.
Jasikevicius, takımını Dörtlü Final’e motive etmenin zor olmadığını vurgulayarak, “Fenerbahçe olarak biz bu tarz karşılaşmaları oynamak için hazırlanıyoruz. Bu yüzden kurulmuş bir takımız. Sezonun da en önemli bölümlerinden birindeyiz. Bu yüzden takımın ekstra bir motivasyona ihtiyacı yok.” şeklinde görüş belirtti.
Sarı-lacivertliler, yarın saat 20.30’da 11 Nisan Spor Salonu’nda Galatasaray ile karşılaşacak.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Trabzonspor – Galatasaray: İlk 11’de sürpriz tercihler
1509 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1370 kez okundu
3
Erzincan’da altın madeninde toprak kayması: 9 işçi hala kayıp
1283 kez okundu
4
Çocuklar Polisi Tanıdı
1082 kez okundu
5
Galatasaray’da 119. kuruluş yıl dönümü kutlandı
1074 kez okundu