UEFA Avrupa Ligi eleme turu Play-off ilk maçında Anderlecht’i 3-0 mağlup eden Fenerbahçe’nin tecrübeli oyuncusu Dusan Tadic, galibiyeti değerlendirdi.
“BU ŞEKİLDE DEVAM EDECEĞİZ”
Mücadelede Fenerbahçe’nin ilk golünü atan Tadic, maçın ardından yaptığı açıklamada, “Bütün takım olarak çok iyi bir performans sergiledik. Her şeyi birlikte yaptık. Bunun çok önemli olduğunu düşünüyorum. İlk maçı tamamladık. Anderlecht zorlu bir takım. Şimdi bir sonraki maça odaklanacağız ve bu şekilde devam edeceğiz.” dedi.
Sözlerine devam eden Sırp yıldız, “15 asistim var diye biliyorum. Bu başarı, bu sayılar takım sayesinde oluyor. İstikrarlı bir şekilde işinizi yapmanız gerekiyor. Bireysel olarak yaptığınızın önemi yok, önemli olan takımın kazanması.” diye konuştu.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Trabzonspor – Galatasaray: İlk 11’de sürpriz tercihler
1480 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1362 kez okundu
3
Erzincan’da altın madeninde toprak kayması: 9 işçi hala kayıp
1276 kez okundu
4
Çocuklar Polisi Tanıdı
1077 kez okundu
5
Galatasaray’da 119. kuruluş yıl dönümü kutlandı
1067 kez okundu