Ankara’da ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi takımlarından Nesibe Aydın’ı ziyaret eden Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Hidayet Türkoğlu, başkent ekibinin başkanı Mirkan Aydın ve Yönetim Kurulu Danışmanı Melek Aydın ile bir araya geldi.
Görüşmede, kadın basketbolu ve altyapılar ile ilgili konularda fikir alışverişinde bulunuldu.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trabzonspor – Galatasaray: İlk 11’de sürpriz tercihler
1485 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1364 kez okundu
3
Erzincan’da altın madeninde toprak kayması: 9 işçi hala kayıp
1278 kez okundu
4
Çocuklar Polisi Tanıdı
1080 kez okundu
5
Galatasaray’da 119. kuruluş yıl dönümü kutlandı
1071 kez okundu